Polsat - dyskusja ogólna

Awatar
bardzo ważna osoba
20-08-2013 00:19

Też byłem ciekaw wyników tego czegoś i też myślę, że za rok możemy się spodziewać II edycji tego disca.
icon_confused
wkręcam się
20-08-2013 10:17

witam kto wie czy mecze ME w siatkówce kobiet i mężczyzn chodzi mi o mecze polek i polaków będą transmitowane w otwartym Polsacie bo była zapowiedz a tu już jest ramówka a meczy niema
Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
20-08-2013 11:23

@malysz Na razie nic na ten temat nie wiadomo, ale przypuszczam , że jeśli Polsat zdecyduje się na transmisje meczy na swojej głównej antenie , to dowiemy się o tym dzień lub dwa dni przed rozpoczęciem ME w siatkówce, co oczywiście spowoduje "rozwalenie" ramówki 1pol. icon_smile
Awatar
redaktor tvpolsat.info
20-08-2013 12:22

Większość źle ocenia ten koncert Disco pod żaglami, ale jakoś ludzie świetnie się bawili i sam też bym się tam świetnie bawił, bo jak się nie bawić przy takiej muzyce, ciekawe co by zrobili niektórzy jakby się znaleźli w Mrągowie na tym widowisku - wyszliby, siedzieli mimo, że naokoło wszyscy szaleli, czy jednak by się bawili icon_wink Niby nikt nie słucha, nie zna, nie lubi ale jednak w rzeczywistości jest inaczej, a każdemu łatwo krytykować, narzekać a jak przychodzi co do czego jest zupełnie inaczej icon_smile

PS. Aha i Maciej Dowbor już zaprosił za rok icon_smile
Awatar
bardzo ważna osoba
20-08-2013 13:13

Warto dodać, że część z tych osób, to przyszła dla beki i udawała, że ich to kręci. Tylko po to, żeby mieć banię z tego czegoś.
wink
Awatar
bardzo ważna osoba
23-08-2013 23:25

Wiem, że to trochę głupie pytanie, ale nie jestem za bardzo w tym zagłębiony. Jeżeli dany blok reklamowany kosztuje X, np. 50,000 zł, i obejrzy go w międzyczasie danego programu Y osób, np. 500,000 osób, to dochód z reklam jest wynikiem mnożenia tej ceny z liczbą widzów, czyli X*Y? Czy jak to jest liczone?
smile1
Awatar
ekipa moderatorska
24-08-2013 21:07

Jeżeli dana reklama kosztuje w cenniku 50 000 to tyle się płaci i już. Ale to najrzadsza metoda. Dlatego, że po pierwsze ceny są bardzo wysokie, niewspółmierne do oglądalności i są wyliczane wcześniej, nigdy nie wiadomo ile dany program będzie miał widzów. To dotyczy największych programów, wydarzeń sportowych. Gdy kupuje się pojedyncze spoty.

Dominują dwa sposoby kupowania:
- cennikowy - gdzie ktoś kupuje np 1000 spotów według cen cennikowych i dostaje wysoki rabat rzędu 70- 80%.

- pakietowy - tutaj reklamodawca mówi przykładowo: mamy reklamę szamponu dla mężczyzn chcemy aby w przeciągu 2 tygodni obejrzało ją 10 mln mężczyzn w wieku 16-49. Do tego może sobie ustalić godziny emisji. I płaci za to odpowiednią cenę. A do biura reklamy należy takie ustalenie emisji spotów, aby wyszła ta zamawiana liczba.


Ceny cennikowe reklam są absurdalnie wysokie. Gdy widzicie news w stylu: Przyjaciółki oglądało 2 mln widzów i serial zarobił 20 mln z reklam, to są to wpływy cennikowe. Realne mogą być nawet o 9i0% mniejsze, a są tak tak mniej więcej mniejsze o o 70-80%. Realne wpływy całej grupy Polsat z reklam za 1 rok to jest suma poniżej 1 miliarda (nie sprawdzam dokładnie w raporcie). A w zestawieniach cennikowych, publikowanych w styczniu np na wirtualnychmediach będzie, ze sam Polsat zarobił np 3 miliardy. Nie wiadomo kto jak wysokich udziela rabatów.
Awatar
przyjaciel strony
29-08-2013 16:15

Mam takie pytanie, skoro dzisiaj Wieczór z Gwiazdami Polsatu, to spotu ramówkowego można się spodziewać w przerwie reklamowej ok. 21:00-22:00, tak jak co sezon, nie?
Udostępnij ten temat