Na krawędzi straciło widzów
Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia pierwszych trzech odcinków drugiego sezonu "Na krawędzi" wyniosła 1,42 mln osób. Przełożyło się to na 11,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu Przed telewizorami zgromadził on 1,55 mln oglądających.
[right]
źródło i szczegóły: WirtualneMedia.pl[/right]
Wyniki moim zdaniem nie są złe, ale mogłyby być oczywiście lepsze. Zobaczymy co będzie zakończeniu się 2014 FIVB Volleyball Men's World Championship. Ciekawe czy dla Polsatu są one zadowalające. Myślę, że powinny. Zwłaszcza, że grupa odbiorców nie jest zbyt wielka, a sam serial nie jest także dla każdego widza, co też może wpłynąć na oglądalność.