Polsatus napisał(a):
Witam

Ostatnio coraz częściej (znowu) zacina mi się dekoder. Sądzę, że to przez dysk który był już wymieniany serwisowo.
Od czasu do czasu nazwy nagrań zmieniają się na "recover". Już raz cały dekoder szedł na wymianę. Czy wy też mieliście coś takiego? I czy w razie problemu z dyskiem w dekoderze (dekoder pvr hd 7000) wymienia mi na Evoboxa ? Mam pakiet premium promocyjny
W ostatnim czasie też miałem problemy z tym dekoderem. Problem jaki się pojawiał to brak EPG-ka oraz przełączając kanał np. z TVP1 na TVP2 nie było głosu i musiałem powrócić i jeszcze raz przełączyć na ten kanał który chciałem, czyli tzw. robiłem powroty. Zgłosiłem to dzwoniąc do obsługi klienta i od razu zapytałem czy jest możliwość wymiany na ten dekoder nowy, czyli Evobox. Dostałem odpowiedź iż mogę wymienić ale na taki sam jaki mam w posiadaniu. Na Evobox-a to tylko gdy będzie mi się kończyła umowa lub się już skończy, gdyż na Evobox-a wypisują nowe umowy. Więc nie zaszczyciłem się jak i Ty się nie zaszczycisz Evobox-em.
Zaznaczę że też posiadam pakiety Premium jak i multiroom, internet w

oraz trzy numery abonenckie w

i na nic to by starać się o Evobox-a.