Mecze piłkarskie eliminacji do Euro 2016 nie zapewniają duzej oglądalności kanałom sportowym Polsatu - poza meczami Polski. Obserwuje to początku eliminacji i mimo mnóstwa transmisji, kanały sportowe nie zyskuje w tym czasie wielu widzów.
W tygodniu od 31.08 - 06.09.2015, gdy mecze te były od czwartku do niedzieli, udziały Polsatu Sport w obu grupach plasowały się na poziomie około 0,75%. Jest to wzrost w porównaniu do zwykłych wyników, ale nie aż tak duży.
W kolejnym tygodniu, gdy dni meczowe były tylko dwa, ale za to ruszył Puchar świata w siatkówce wyniki były dużo lepsze, bo 1,21% w grupie ogólnej i 0,94% w komercyjnej.
Polsat zapłacił krocie za te mecze - 35 mln euro. Ale zyski z reklam przy meczach Polaków spłacają te pieniądze. Jeśli Polska awansuje na Euro to zarobią na tych prawach.