TV Puls z udziałem w rynku 3,73% w grupie 16-49
W październiku 2013 roku z wynikiem 3,73% TV Puls zanotował najwyższy w swojej historii udział w rynku (SHR, 16-49) oraz pobił kilka innych rekordów. Telewizja Puls jako grupa mediowa w październiku uzyskała ponad 5-procentowy udział w rynku telewizyjnym.
Październikowy wynik TV Puls – 3,73% (SHR, 16-49) - oznacza wzrost o 32,27% w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Stacja po raz kolejny zajęła 5. pozycję w Polsce wśród widzów w wieku 16-49 lat oraz wśród użytkowników naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). W tej ostatniej grupie TV Puls odnotował świetny wynik 8,11% (SHR, DVB-T 16-49).
Drugi kanał Telewizji Puls, dynamicznie rozwijający się PULS 2, w październiku również zanotował wysoki udział w rynku, który wyniósł 1,29% (SHR, 16-49), co dało mu wysokie, 11. miejsce w Polsce! PULS 2 osiągnął również rewelacyjny wynik wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej - 4,96% (SHR, DVB-T 16-49).
W minionym miesiącu stacja pobiła także kilka innych rekordów. Telewizja Puls jako grupa mediowa w październiku uzyskała ponad 5-procentowy udział w rynku telewizyjnym. Łączny udział stacji TV Puls i PULS wyniósł 5,02% (SHR, 16-49). Wyemitowany w czwartek, 30 października o godz. 20:00, film "Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły" oglądała rekordowa liczba widzów z grupy komercyjnej w historii TV Puls - 578 tys. osób, co dało kanałowi 9,85% udziału w rynku.
Oprócz tego wart odnotowania jest fakt, że w niedzielę, 27 października, TV Puls zanotował rekordowe w swojej historii dzienne udziały w rynku zarówno w grupie komercyjnej, osiągając 5,89% (SHR, 16-49), jak i wśród wszystkich widzów (grupa 4+), notując wynik 5,59%. Ponadto tego dnia obie stacje należące do Telewizji Puls sp. z o.o. - TV Puls i PULS 2 - osiągnęły rekordowo wysoki łączny udział w rynku na poziomie 7,17% (SHR, 16-49).
W październiku Telewizja Puls została wybrana Nadawcą Roku przez prestiżowy, branżowy magazyn "Media & Marketing Polska" w corocznym Raporcie Specjalnym "Nadawcy 2013".
źródło:
satkurier.pl
To bardzo fajnie, że TV Puls ciągle notuje wysokie wyniki oglądalności i udziału w rynku. Przez to telewizja ma duże szanse na rozwój. Jednym z jego skutków jest planowane w niedalekiej przyszłości uruchomienie TV Puls HD. Ostatnio PULS 2 pojawił się także na satelicie, w ofercie nc+. Myślę, że nadawca mógłby rozważyć powrót serwisu informacyjnego w TV Puls. Przez to kanał mógłby stać się potencjalnym konkurentem dla
Wiadomości TVP 1 (HD),
Faktów TVN (HD) czy
Polsatu (HD). Wiadomo, że od razu nie mieliby jakichś wysokich notowań, ale przy dobrej reklamie któryś z trzech wyżej wymienionych serwisów mógłby stracić jakiś procencik w swoich udziałach.