Zmiana chyba była nagła, bo odcinek nie był przemontowany pod nowy układ bloków reklamowych. A "Flesz Wydarzeń" wyemitowano dopiero po "Naszym nowym domu", parę minut przed samymi "Wydarzeniami".
Ja nigdy nie zrozumiem dlaczego Polsat tak kurczowo trzyma się emisji bloków reklamowych miedzy programami, wtedy najwięcej ludzi zmienia kanał i już nie wraca. Nasz Nowy Dom powinien kończyć się bezpośrednio przed wydarzeniami. Tylko z dwoma minutami autopromocji. Całe reklamy powinny być w dwóch osobnych blokach w trakcie programu.
Jednak podane przeze mnie wcześniej dane oglądalności Piekielnego hotelu były mocno przesadzone. Znalazłem je na jednym z serwisów plotkarskich. Prawdziwe dane są dużo niższe. Program nie stanowi konkurencji dla Naszego nowego Domu. i Traci widzów z odcinka na odcinek. http://media2.pl/...dzow..html.