Wyniki powalające mogą nie być, ładna pogoda, konkurencja- ugotowani i jaka to melodia?. Powinien być wieczorem bo zgadzam się z tym że program na prawdę trafiony.
Akurat "Jaka to melodia?" ma przeciętne wyniki w grupie 16-49. Trochę ponad 15% w zeszłym sezonie. Natomiast "Ugotowani" rzeczywiście są groźni, bo mają bardzo dobre wyniki w komercyjnej - 25% i więcej, a czasem i prawie 30%.
Przepraszam, że żyję cały czas grupą 16-49, ale to jednak wyniki w tej grupie są kluczowe dla nadawców i reklamodawców.
W drugim odcinku pojawiają się nowe lokowania produktu. Do mebli Forte dołączyły Plus i Cyfrowy Polsat, zapewniając telewizję satelitarną i laptop z LTE .
W Polsacie, który bardziej niż TVN zainwestował w nowości, zaledwie jedną produkcję można nazwać sukcesem. "Nasz nowy dom" zyskał 25 proc. więcej widzów.
To z Wyborczej . Niestety dokładnych wyników nie podano. Ten wzrost to wzrost w stosunku do programów emitowanych w tym paśmie w tym samym czasie we wrześniu ubiegłego roku.