Są wreszcie wyniki:
Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po czterech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,46 mln widzów, co przełożyło się na 11,36 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Polsat w komercyjnej jest drugi tuż za TVN, a jeszcze niedawno Ugotowani mieli grubo ponad 20% udziałów (wiem, że czas emisji nie pokrywa się w całości). Także odebrali trochę widzów konkurencji.
Wyniki są dobre, kolejny sezon powinien być. Jak jeszcze znajdą jakieś firmy do Product Placement (brakuje hipermarketu budowlanego) to na pewno się uda. Tylko będzie problem, zęby w zimie nakręcić kolejne odcinki. Może być tak, że program powróci dopiero w kwietniu, albo jesienią.
http://www.wirtua...ie-polsatu
ekipa moderatorska