Awatar
ekipa moderatorska
06-06-2014 16:56

Szkoda tylko że nie umieli się dogadać z Euronewsem bo tak byśmy mieli polską wersję. Ludzie M jak miłość tak naprawdę oglądają z przyzwyczajenia. Tak jak np. ja. Mimo że ten serial już strasznie nudzi to jednak wieczorem sobie go pooglądam
Awatar
bardzo ważna osoba
13-06-2014 00:45

Komunikat rzecznika prasowego TVP

Informuję, że przyczyną zrywania sygnału z Ceremonii Otwarcia MŚ w piłce nożnej podczas transmisji w Telewizji Polskiej było uszkodzenie linii przesyłowej (łącza optycznego) łączącej Brazylię z Polską, zestawionej na specjalne zamówienie TVP przez Europejską Unię Nadawców (EBU).

Dzięki wysiłkom TVP we współpracy z EBU transmisja meczu otwarcia przebiegnie w całości bez przeszkód. Po awarii w biurze TVP w Rio de Janeiro podjęte zostały natychmiastowe działania mające na celu dostarczenie sygnału do TVP drogą satelitarną. Z inicjatywy EBU zestawiono równolegle specjalny up-link do przesyłu sygnału z meczu Brazylia - Chorwacja łącznie z polskim komentatorem. EBU ma świadomość, że cała sytuacja miała miejsce z ich winy, dlatego też podjęła niezwłoczne działania w celu zestawienia wspomnianego up-linku, a wcześniej udostępniając nam natychmiast koordynaty sygnału satelitarnego. Jednocześnie EBU wzięła na siebie odpowiedzialność za całą sytuację w związku z wyżej wymienionymi działaniami z ich strony.

Jacek Rakowiecki

Rzecznik prasowy TVP
jestem zawsze
13-06-2014 06:36

Biedna ta Polska telewizja. Jakoś inne zagraniczne kanały nie miały takich problemów.
Otwarcie jak i mecz oglądałem w stacji telewizyjnej BVN http://www.bvn.tv kanał 284 na liście 1cpn1.
Ominęło mnie tańcowanie Pana Engela z Marylą Rodowicz. Przesz nie będę płakał icon_lol
Awatar
ekipa moderatorska
13-06-2014 13:04

W niedziele o 11:20 będzie retransmisja ceremonii otwarcia MŚ w piłce nożnej icon_wink
Awatar
redaktor tvpolsat.info
zwycięzca quizu
14-06-2014 03:25

Mecz otwarcia Mundialu hitem dnia! icon_wink
Średnio ponad 5,3 mln, a w szczytowym momencie ponad 6,5 mln widzów TVP1 i TVP SPORT oglądało pierwszy mecz Mundialu w Brazylii! Awaria techniczna podczas ceremonii otwarcia nie odstraszyła więc kibiców od śledzenia Mundialu w TVP. Oglądalność spotkania Brazylia - Chorwacja była ponad dwa razy lepsza niż meczu otwarcia mistrzostw w RPA przed czterema laty.

Bardzo emocjonujący mecz pomiędzy Brazylią a Chorwacją (wygrali gospodarze imprezy 3:1) zgromadził przed telewizorami wielką publiczność - średnia wyniosła 5,388 mln (TVP1 - 5,149 mln, TVP Sport - 239 tys.). Łączne udziały były na poziomie 46,45 proc. (odpowiednio 44,4 proc. i 2,05 proc.), co oznacza, że spotkanie oglądał prawie co drugi Polak, który wtedy miał włączony odbiornik telewizyjny! W szczytowym momencie mecz śledziło ponad 6,5 mln widzów (6,281 mln i 328 tys.).

To znakomite wyniki, jeśli porówna się je z oglądalnością meczu otwarcia podczas Mundialu w RPA w 2010 roku. Wtedy spotkanie RPA - Meksyk (1:1) zainteresowało w szczytowym momencie niewiele ponad 3 mln widzów (TVP2 - 2,948 mln; TVP Sport - 229 tys.), a średnia oglądalność wyniosła 2,21 mln (odpowiednio 2,035 mln I 175 tys.), zaś udziały - 29,4 proc. (27,08 proc. i 2,32 proc.).
Ĺšródło [bcolor=#ffff99]icon_arrow tvp.pl[/bcolor]

Chyba można było się tego spodziewać, że wyniki oglądalności meczu otwarcia Mundialu w Brazylii będą świetne icon_wink Szkoda tylko, że Ceremonii Otwarcia nie można było normalnie obejrzeć icon_confused
Awatar
bardzo ważna osoba
27-06-2014 13:30

TVP ABC straciło widzów

Dziecięcy kanał TVP ABC w ostatnich tygodniach śledziło średnio 25 tys. widzów, czyli aż o 20 tys. mniej niż w pierwszych dwóch miesiącach nadawania stacji. TVP zapewnia jednak, że wyniki stacji są zgodne z jej oczekiwaniami.

- Liczyliśmy się ze spadkiem, tak samo wygląda wchodzenie na rynek praktycznie każdej nowej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Obecne wyniki są zgodne z naszymi przewidywaniami i planami - dodaje.

Rzecznik publicznego nadawcy podkreśla, że TVP jest zaskoczona tym, że kanału TVP ABC cały czas nie ma Cyfrowym Polsacie. - Nie potrafimy zrozumieć tego faktu, a pytają nas o to prawie codziennie kolejni rozżaleni widzowie - mówi Rakowiecki. O sprawie braku kanału w tej platformie pisaliśmy pod koniec kwietnia br. Wtedy Cyfrowy Polsat informował, że jest zainteresowany włączeniem stacji, ale jako dotąd nie udało mu się porozumieć co do warunków współpracy z TVP.
[right]źródło: Wirtualnemedia.pl[/right]

TVP wygrała w USA proces z Robertem Spańskim. Start TVP Rozrywka International wciąż zablokowany

Telewizja Polska po roku batalii sądowej w USA wygrała proces z firmą Spanski Enterprises Inc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Amerykańska spółka odwołała się jednak od wyroku, dlatego start TVP Rozrywka International został zawieszony.

W sporze chodzi o interpretację zapisów umowy na dystrybucję polonijnego kanału TVP Polonia w Ameryce Północnej. Kanadyjska firma Spanski Enterprises Inc., właścicielem której jest Robert Spański, pierwszą umowę z Telewizją Polską podpisała za czasów prezesury Wiesława Walendziaka, tj. w latach 1993-1996. Współpraca została później przedłużona przez Piotra Farfała, który pełnił obowiązki prezesa TVP od 2008 do 2009 roku. Na mocy dokumentu firma Roberta Spańskiego posiada pełnię praw na dystrybucję TVP Polonia w Ameryce Północnej.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, sąd miał zdecydować o prawidłowej interpretacji zapisów obowiązującej umowy. W trakcie zakończonego w kwietniu procesu prawnicy Spanski Enterprises Inc. próbowali udowodnić, że firma może dysponować całym kontentem TVP na terenie Stanów Zjednoczonych. Telewizja Polska twierdziła z kolei, że spółka ma prawo do jednokrotnego użycia treści, emitowanych tylko na antenie TVP Polonia. Sąd przychylił się do interpretacji przedstawionej przez Telewizję Polską.
[right]źródło: Wirtualnemedia.pl[/right]
Awatar
ekipa moderatorska
09-07-2014 12:47

Kolejny rekord oglądalności na Mundialu icon_green

Półfinałowe spotkanie mistrzostw świata Brazylia ; Niemcy spotkało się z ogromnym zainteresowaniem widzów telewizji publicznej. Rozegrany we wtorek mecz obejrzało prawie 6,8 mln osób w TVP2 i TVP Sport, co jest najlepszym wynikiem Mundialu 2014. Rekord padł też w polskim Internecie ; spotkanie na sport.tvp.pl miało blisko 340 tys. odsłon!Spotkanie Brazylia ; Niemcy w TVP2 śledził co drugi Polak, który miał wtedy włączony telewizor! Udziały ukształtowały się bowiem na poziomie 50,4 proc. Średnia widownia wyniosła 6,394 mln widzów (grupa 4+), a w szczytowym momencie (34. minuta meczu) ; nawet 7,374 mln! Dwójka była zdecydowanym liderem nie tylko w trakcie meczu, lecz także w całym dniu, notując 15,1 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Równoległa transmisja w TVP Sport przyciągnęła aż 387 tys. widzów, co także jest rekordem Mundialu dla sportowego kanału TVP. W szczytowym momencie (ok. 63. minuty) spotkanie oglądało nawet 525 tys. Udziały wyniosły 3,04 proc.

Rekord padł w polskim Internecie. Transmisja on-line odnotowała blisko 340 tys. odsłon wideo, przy 150 tys. unikalnych użytkowników oglądających ją na portalu sport.tvp.pl oraz w aplikacji TVP Stream. Jeszcze nigdy żadna transmisja w nowych mediach nie zgromadziła w jednym czasie tak dużej liczby jednoczesnych widzów oglądających ją na komputerach, tabletach czy smartfonach.

Dotychczas rekordowymi transmisjami w Internecie były również inne wydarzenia sportowe emitowane przez TVP: finał EURO 2012; 270 tys. odsłon wideo oraz mecz reprezentacji siatkarzy z Bułgarią podczas igrzysk olimpijskich w Londynie; 246 tys. (źródło Gemius Stream).

Telewizja Polska udostępnia na swoim portalu transmisje wszystkich meczów Mundialu; w tym w wersji rozszerzonej obejmującej kulisy meczu, a także skróty, gole oraz materiały reporterskie z Brazylii. Są one dostępne zarówno w dedykowanym serwisie mundialowym na sport.tvp.pl oraz w aplikacji TVP Stream. W czerwcu i pierwszym tygodniu lipca materiały sportowe TVP obejrzano na tych platformach ponad 13 mln razy.

Ĺšródło: tvp.pl
Awatar
bardzo ważna osoba
09-07-2014 12:55

Rekord może jest, ale pieniądze za kupienie praw im się nie zwrócą. Zwłaszcza, że podobno nie sprzedali całego czasu reklamowego pod imprezę.
icon_wink
Udostępnij ten temat