Oto jak problem związany z TVP Sport jest traktowany przez Cyfrowy Polsat
Poniżej treść e-maila który napisałem do Cyfrowego Polsatu 27 października 2012 r.
Dzień dobry,
Zwracam się do Państwa z prośbą. Od pewnego czasu ustawicznie występują problemy z odbiorem technicznym TVP Sport (częste zmrożenia obrazu wraz z pikselowaniem). Proszę o interwencję związaną z poprawieniem powyższej usterki. Zarówno moja osoba jak i inni abonenci płacą za ten kanał w ramach dodatkowego pakietu. Dlatego też chcemy oglądać powyższy kanał w przyzwoitej jakości.
Dziękuję. Pozdrawiam
Odpowiedź Cyfrowego Polsatu
Witam
Uprzejmie informujemy, że wymienione w poniższym zgłoszeniu usterki często są spowodowane niepoprawnym ustawieniem anteny, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się odbiorem obrazu złej jakości lub brakiem odbioru. Zalecamy więc skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. W przypadku dalszych problemów prosimy o udanie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży wraz z dekoderem i kopią Umowy w celu diagnostyki posiadanego sprzętu. Poniżej został podany adres, pod którym można wyszukać punkty dystrybucyjne.
Powyższa odpowiedź jest moim zdaniem kpiną z klienta. Jak może być źle ustawiona antena, gdy wszystkie programy odbieram dobrze natomiast na TVP Sport występują problemy.
Proszę o interwencję TVPolsat.INFO w tej sprawie. Dziękuję