Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
29-10-2012 21:16

Po pierwsze nie mam zamiaru nigdzie pisać, bo to i tak nic nie daje. Po drugie mam talerz ponad 2 metrowy i ustawiony perfekcyjnie icon_wink
Awatar
ekipa moderatorska
29-10-2012 21:34

Czy to zjawisko jest do zaobserwowania w dowolnej chwili np. teraz?
rozkręcam się
29-10-2012 22:12

Podobnie jak kolega Mariusz mam talerz ustawiony perfekcyjnie, przez montera cyfrowego Polsatu. Opisywaną usterkę można było zaobserwować w ten i poprzedni weekend.

Pozdrawiam
jestem zawsze
29-10-2012 22:42

waga1978 napisał(a):


Uprzejmie informujemy, że wymienione w poniższym zgłoszeniu usterki często są spowodowane niepoprawnym ustawieniem anteny, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się odbiorem obrazu złej jakości lub brakiem odbioru. Zalecamy więc skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. W przypadku dalszych problemów prosimy o udanie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży wraz z dekoderem i kopią Umowy w celu diagnostyki posiadanego sprzętu. Poniżej został podany adres, pod którym można wyszukać punkty dystrybucyjne.


Jaja sobie robią z ludzi i nie inaczej. Ten sam problem ja mam, sąsiad mieszkający pode mną jak i z następnej klatki gdyż pytałem ich właśnie czy też mają ten problem a mają też 1cpn1
Już ów wcześniej pisałem jak jak odbieram 1cpn1 ale się powtórzę.
Posiadam antenę (talerz) i do niej podłączony twin. Jedno wyjście idzie do mnie czyli 1cpn1 a drugie do ojca który ma Cyfrę Plus. U mnie problem z TVP Sport jest a u ojca nie pojawia się nic a nic błędów w odbiorze. To w takim razie niech nie pierniczą głupot że antenę człowiek ma źle ustawioną czy może drzewo mi przysłania mieszkając na 11 piętrze.
Błazenada w tej obsłudze klienta w 1cpn1.
jestem zawsze
29-10-2012 23:40

Ĺťeby było wiadomo o czym mowa albo przynajmniej o czym ja mówię to wrzucam krótkie nagranie, które prezentuje problem z TVP Sport. Problemy widać przede wszystkim w drugiej części nagrania. Strasznie to przeszkadzało i było jeszcze bardziej skumulowane, np. w czasie Igrzysk Olimpijskich w Londynie. icon_smile



Odys napisał(a):

Przeczytaj umowę, tam masz opisana procedurę reklamacji.Problem jest w tym, że nie reklamujecie stąd nadawca nie dostrzega problemu.

Miałem nadzieję, że podasz jakiś kontakt do osób, które za to w jakiś przynajmniej pośredni sposób odpowiadają. A w takie du.perele biurokratyczne nie mam zamiaru bawić się, bo to i tak nic nie da. icon_smile Poza tym ktoś powinien monitorować, a nie czekać, aż biedny abonent to zgłosi pomimo tego, że nie ma gdzie tego zgłosić. icon_smile
rozkręcam się
30-10-2012 08:03

Zgadzam się z opinią nicka_100. Nagrany przez nicka_100 film pokazuje występujące zakłócenia. Proszę Odysa o interwencję. Dziękuję. Pozdrawiam
Awatar
ekipa moderatorska
30-10-2012 10:29

Problem jest okresowy i trudno komuś (TVP) udowodnić, że jest u niego. Dziś oglądam mecz BAR-CEL, bitrate video maks 2,9Mb/s średnio 2.6Mb/s (na tp. CP) brak pikselizacji. Jakość materiału ze strony TVP, słaba. Może uda się wykorzystać nagrany materiał z błędami emisji.Pytanie do nick_100, z jakiego dekodera korzysta?
jestem zawsze
30-10-2012 10:48

TVP Sport na HotBirdzie nadawany jest również z innego transpondera. Czy tam również występują wspomniane przeze mnie problemy? Wydaje mi się, że nie, bo nie słyszałem, aby ktoś zgłaszał taki problem. icon_smile Może warto by było skorzystać z tego przekazu?
A nick_100 korzysta z Opticuma. icon_smile
Udostępnij ten temat