[justify]Informacyjna telewizja TVN CNBC w maju 2013 roku wprowadziła pierwsze cięcia w swojej ramówce - zmniejszono wtedy liczbę programów na żywo. Nadawca szuka jednak kolejnych oszczędności, m.in. ograniczając liczbę produkcji z własnego studia. Od 3 czerwca br. wieczorne wydanie magazynu Bilans realizowane jest ze studia TVN24, a także przygotowywane przez pracowników tej stacji.
Program Bilans (emisja o 22:00) nadawany jest obecnie ze studia TVN24 i realizowany przez pracowników TVN24. Studio jest wówczas wolne, bo TVN24 (TVN24 HD) nadaje wtedy Szkło kontaktowe z wirtualnego studia. Bilans skrócono do 50 minut, by załoga TVN24 mogła przygotować studio do programu Dzień po dniu na antenę TVN24 i TVN24 HD (23:00).
Według nieoficjalnych informacji serwisu portalmedialny.pl, cięcia w TVN wiążą się także ze zwolnieniami pracowników. Kilka osób już pożegnało się ze stacją.
Pod względem oglądalności biznesowy kanał TVN traci widzów i przegrywa ze swoim konkurentem - kanałem Polsat Biznes. W maju 2013 roku TVN CNBC oglądało średnio 2 tys. widzów (spadek o 35 proc.), a konkurencyjny Polsat Biznes 4 tys. widzów (wzrost o prawie 300 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN CNBC ogląda 981 widzów (spadek o ponad 40 proc.), a Polsat Biznes 1,8 tys. widzów (wzrosty o ponad 400 tys. widzów) [dane za media2.pl].[/justify]
Program Bilans (emisja o 22:00) nadawany jest obecnie ze studia TVN24 i realizowany przez pracowników TVN24. Studio jest wówczas wolne, bo TVN24 (TVN24 HD) nadaje wtedy Szkło kontaktowe z wirtualnego studia. Bilans skrócono do 50 minut, by załoga TVN24 mogła przygotować studio do programu Dzień po dniu na antenę TVN24 i TVN24 HD (23:00).
Według nieoficjalnych informacji serwisu portalmedialny.pl, cięcia w TVN wiążą się także ze zwolnieniami pracowników. Kilka osób już pożegnało się ze stacją.
Pod względem oglądalności biznesowy kanał TVN traci widzów i przegrywa ze swoim konkurentem - kanałem Polsat Biznes. W maju 2013 roku TVN CNBC oglądało średnio 2 tys. widzów (spadek o 35 proc.), a konkurencyjny Polsat Biznes 4 tys. widzów (wzrost o prawie 300 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN CNBC ogląda 981 widzów (spadek o ponad 40 proc.), a Polsat Biznes 1,8 tys. widzów (wzrosty o ponad 400 tys. widzów) [dane za media2.pl].[/justify]
źródło: satkurier.pl