Znakomite wyniki oglądalności TVN24 Biznes i Świat
TVN24 Biznes i Świat, drugi kanał informacyjny TVN, w niespełna miesiać od uruchomienia osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności. Badania potwierdzają dynamiczny wzrost liczby widzów zarówno w pasmach poświęconych sprawom międzynarodowym, jak i biznesowym.
Według wstępnych danych przygotowanych dla TVN przez Nielsen Audience Measurement w kulminacyjnym momencie relacji z Kijowa 22 stycznia 2014 roku liczba widzów w grupie ogólnej 4+ wyniosła 200 tys., a w ciągu całej doby stacja zgromadziła łącznie 1,34 mln widzów.
Z kolei 24 stycznia w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat TVN24 Biznes i Świat był drugim, zaraz po TVN24, najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce.
To dopiero początek
- Przed nami jeszcze długa droga, aby utrwalić zdobytą już pozycję. Mamy świadomość, że wiele rzeczy trzeba ulepszyć i pracujemy nad zmianami, które pozwolą poczuć polskim widzom, że śledzą w czasie rzeczywistym wydarzenia na całym świecie. Jednak już te pierwsze dane potwierdzają nasze spostrzeżenia o rosnącym zainteresowaniu Polaków sprawami międzynarodowymi i upewniają nas, że TVN24 Biznes i Świat jest ciekawym uzupełnieniem oferty programowej TVN24 - mówi Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych oraz redaktor naczelny TVN24 i TVN24 Biznes i Świat
Sebastian Podkościelny, zastępca redaktora naczelnego stacji, odpowiedzialny za program TVN24 Biznes i Świat, powiedział: - Kanał TVN24 Biznes i Świat będzie konsekwentnie realizował plan, który zakłada, że rozumienie sytuacji biznesu w Polsce, nie jest możliwe bez poznania szerszego kontekstu międzynarodowego.
źródło:
tvn24bis.pl
Wyniki wyglądają naprawdę bardzo fajnie. Ciekawe tylko jaka będzie średnia za cały miesiąc, która powinna pojawić się już na początku lutego.