W sierpniu na rynku medialnym w Polsce pojawi się nowy kanał sportowy ELEVEN SPORTS NETWORK. Stacja pozyskała na wyłączność prawa do transmitowania meczów piłkarskich francuskiej Ligue1, włoskiej Serie A czy Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. W nowym kanale widzowie nie zobaczą meczów T-ME Ekstraklasy.
- Zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w przetargu, jako alternatywny gracz, ale kiedy zrozumieliśmy, że w rzeczywistości wciąż konkurujemy przeciwko obecnemu lokalnemu nadawcy, postanowiliśmy wycofać się - powiedział Andre Tegner, Dyrektor Zarządzający Grupy ELEVEN SPORTS NETWORK.
W nowym kanale poza ligą francuską czy włoską kibice zobaczą mecze szkockiej SPFL, siatkarskiej Serie A czy wyścigi Formuły 1. - Jesteśmy bardzo dumni, że będziemy mogli pokazać najlepszą światową piłkę w nowatorskim wydaniu i w zupełnie innej odsłonie telewizyjnej - zapowiada Andre Tegner. - W każdej kolejce pokażemy jak najwięcej meczów na żywo w najwyższej jakości, ze świetnym komentarzem naszych dziennikarzy oraz ekspertów. Będziemy również w ciągłej interakcji z widzami. Nie chcemy robić kanału sportowego "dla kibica", ale "z kibicami". Widzowie będą mogli oglądać ELEVEN SPORTS NETWORK we wszystkich dobrych sieciach kablowych, platformach satelitarnych oraz internecie i przekonać się, że u nas sport ogląda się najlepiej - dodaje Tenger.
Szefem redakcji sportowej został Patryk Mirosławski, znany do tej pory jako komentator stacji SportKlub i prowadzący program "As wywiadu".
ELEVEN SPORTS NETWORK to grupa medialna nadająca sportowe kanały premium, która ma duże doświadczenie zarówno na rynku międzynarodowym, jak i polskim. Inwestorzy wprowadzali na rynek wiodące kanały sportowe w całym regionie Azji. Jednym z dyrektorów grupy jest Ralf Manthey, który z powodzeniem uruchamiał w Polsce takie projekty medialne, jak RTL7 oraz SportKlub.
ELEVEN SPORTS NETWORK należy do grupy kapitałowej The Channels Co Ltd, która przed nowym sezonem piłkarskim uruchomi także swoje sieci w Belgii, Singapurze i Malezji. Zapowiada poszerzenie obecności również w innych państwach. - Chcemy być grupą medialną oferującą najważniejsze sportowe wydarzenia w każdym kraju, w którym będziemy obecni - tłumaczy Andre Tegner. - Polska jest dla nas bardzo ważnym i atrakcyjnym rynkiem. To kraj, który bardzo szybko się rozwija i który ma niezwykłą tradycję piłkarską oraz wielomilionową grupę prawdziwych pasjonatów sportu. W pierwszym etapie uruchomimy w Polsce dwa kanały. Pierwszy skierowany będzie przede wszystkim do fanów futbolu. W drugim pokażemy inne dyscypliny oraz mecze piłkarskie, które będą kolidowały z transmisjami w kanale piłkarskim.
- Zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w przetargu, jako alternatywny gracz, ale kiedy zrozumieliśmy, że w rzeczywistości wciąż konkurujemy przeciwko obecnemu lokalnemu nadawcy, postanowiliśmy wycofać się - powiedział Andre Tegner, Dyrektor Zarządzający Grupy ELEVEN SPORTS NETWORK.
W nowym kanale poza ligą francuską czy włoską kibice zobaczą mecze szkockiej SPFL, siatkarskiej Serie A czy wyścigi Formuły 1. - Jesteśmy bardzo dumni, że będziemy mogli pokazać najlepszą światową piłkę w nowatorskim wydaniu i w zupełnie innej odsłonie telewizyjnej - zapowiada Andre Tegner. - W każdej kolejce pokażemy jak najwięcej meczów na żywo w najwyższej jakości, ze świetnym komentarzem naszych dziennikarzy oraz ekspertów. Będziemy również w ciągłej interakcji z widzami. Nie chcemy robić kanału sportowego "dla kibica", ale "z kibicami". Widzowie będą mogli oglądać ELEVEN SPORTS NETWORK we wszystkich dobrych sieciach kablowych, platformach satelitarnych oraz internecie i przekonać się, że u nas sport ogląda się najlepiej - dodaje Tenger.
Szefem redakcji sportowej został Patryk Mirosławski, znany do tej pory jako komentator stacji SportKlub i prowadzący program "As wywiadu".
ELEVEN SPORTS NETWORK to grupa medialna nadająca sportowe kanały premium, która ma duże doświadczenie zarówno na rynku międzynarodowym, jak i polskim. Inwestorzy wprowadzali na rynek wiodące kanały sportowe w całym regionie Azji. Jednym z dyrektorów grupy jest Ralf Manthey, który z powodzeniem uruchamiał w Polsce takie projekty medialne, jak RTL7 oraz SportKlub.
ELEVEN SPORTS NETWORK należy do grupy kapitałowej The Channels Co Ltd, która przed nowym sezonem piłkarskim uruchomi także swoje sieci w Belgii, Singapurze i Malezji. Zapowiada poszerzenie obecności również w innych państwach. - Chcemy być grupą medialną oferującą najważniejsze sportowe wydarzenia w każdym kraju, w którym będziemy obecni - tłumaczy Andre Tegner. - Polska jest dla nas bardzo ważnym i atrakcyjnym rynkiem. To kraj, który bardzo szybko się rozwija i który ma niezwykłą tradycję piłkarską oraz wielomilionową grupę prawdziwych pasjonatów sportu. W pierwszym etapie uruchomimy w Polsce dwa kanały. Pierwszy skierowany będzie przede wszystkim do fanów futbolu. W drugim pokażemy inne dyscypliny oraz mecze piłkarskie, które będą kolidowały z transmisjami w kanale piłkarskim.
Ĺšródło: sport.wp.pl