Informujemy, że nie zarejestrowaliśmy opisanego problemu na komputerze PC.
Uprzejmie informujemy, że przyczyny zacinania się odtwarzania materiałów wideo w IPLI mogą być następujące:
Zbyt słabe łącze internetowe.
Do korzystania z IPLI wymagane jest stałe łącze o przepustowości min. 2 mbit/s
Test prędkości łącza można wykonać w aplikacji IPLA: Pomoc -> Testuj mój komputer lub np. na stronie www.speedtest.pl.
Powodem zacięć może być korzystanie z łącza bezprzewodowego.
Proszę również zamknąć programy, które korzystają z łącza internetowego (jak np. komunikatory czy programy do ściągania danych).
Uprzejmie informujemy, że przyczyny zacinania się odtwarzania materiałów wideo w IPLI mogą być następujące:
Zbyt słabe łącze internetowe.
Do korzystania z IPLI wymagane jest stałe łącze o przepustowości min. 2 mbit/s
Test prędkości łącza można wykonać w aplikacji IPLA: Pomoc -> Testuj mój komputer lub np. na stronie www.speedtest.pl.
Powodem zacięć może być korzystanie z łącza bezprzewodowego.
Proszę również zamknąć programy, które korzystają z łącza internetowego (jak np. komunikatory czy programy do ściągania danych).