Dekoder EVOBOX PVRDekoder EVOBOX PVRDekoder EVOBOX PVRDekoder EVOBOX PVR

Dekoder EVOBOX PVR

wkręcam się
15-01-2016 08:42

Witam,mam takie pytanie bo jestem zielona w tych sprawach. Jeśli nie ma wejścia euro to nie będzie można go podłączyć do telewizora kineskopowego?
rozkręcam się
15-01-2016 08:52

Przejściówka na allegro taka jest ale obraz będzie przycięty icon_razz.gif
rozkręcam się
15-01-2016 08:55

Jeszcze jedno pytanie do cra89 czy zobaczymy w dekoderze coś takiego ?
www.pomniejszacz.pl/files/bez-tytulu_2.jpg

Tzw tryb podglądu który jest na zdjęciu icon_green
bywam tu czasem
15-01-2016 08:58

mistrz1996 napisał(a):

Jeszcze jedno pytanie do cra89 czy zobaczymy w dekoderze coś takiego ?
www.pomniejszacz.pl/files/bez-tytulu_2.jpg

Pisalem juz ze calosc pracuje na ADB Graphyne. Calosc jest ciemna z delikatnymi nieprzesadzonymi pomaranczowymi akcentami.
Tak bedzie taki podglad. Przegladajc kanaly z poziomu menu dziala funkcja Picture in pictute
bywam tu czasem
15-01-2016 09:03

Waski45 napisał(a):

Mam pytanie do cra96:
Witam mam pytanie żeby działy wszystkie funkcje w dekoderze to trzeba kupić konwerter unicable?

Kolego/kolezanko? Pisalem juz wielokrotnie. Aby wykorzystac wszystko co daje.ten dekoder to TAK. Trzeba podlaczyc dekoder jednym kablem z konwertera unicable bez rozdzielania sygnalu tak aby wszystkie czestotliwosci nosne trafi do Evoboxa.
Awatar
ekipa moderatorska
15-01-2016 09:07

Aby sprawnie działały wszystkie funkcje dekodera (również te działające w tle) trzeba podłączyć dekoder do instalacji z konwerterem Unicable dCSS (dedykowanym przez CP) lub konwerterem Unicable SCR np. Inverto.
Minimalną konfiguracją anteny, która może ograniczać funkcjonalności dekodera, to dwa kable z tradycyjnym sygnałem SAT (lagacy).
Korzystanie na podłączonym tylko jednym kablu antenowym mocno ogranicza funkcje, szczególnie nagrywanie, jednak działa ono i tak lepiej niż w HD 7000.
bywam tu czasem
15-01-2016 09:12

Odys napisał(a):