Wydarzenia 24 - dyskusja ogólna

Awatar
bardzo ważna osoba
29-07-2014 19:20

Janusz chyba bardziej się zadomowił z Polsatem.
icon_green
Awatar
redakcja tvpolsat.info
01-08-2014 01:17

Superstacja i jej kolejny z cyklu okolicznościowych logotypów związany tym razem z akcją "Zjedz jabłko na złość Putinowi".
MN dodał/a następującą grafikę:
zjedz.jpg
Awatar
redakcja tvpolsat.info
02-08-2014 15:49

Oglądam sobie "Superstację", a tutaj taka belka wyskakuje - "Belka tak na Szpile pasująca" icon_lol.

PS Swoją drogą, przy okazji chyba zmieniła się czcionka na belkach.
MN dodał/a następującą grafikę:
belkanaszpile.jpg
Awatar
redakcja tvpolsat.info
05-08-2014 16:11

Superstacja udostępniła na YT pierwszy program w full HD - 1080p.

Awatar
bardzo ważna osoba
05-08-2014 16:25

Uhu... Czyli co? Start Superstacji HD coraz bliżej?
icon_green
Awatar
redakcja tvpolsat.info
05-08-2014 17:39

Kwestia zainteresowania operatorów. Jak widać, stacja jest gotowa do emisji wersji HD.
Awatar
bardzo ważna osoba
05-08-2014 18:15

Cyfrowy Polsat oczywiście NIE jest zainteresowany.
icon_wink
Awatar
bardzo ważna osoba
02-10-2014 00:45

Telezakupy zamiast kolejnego serwisu w Superstacji

Superstacja poranny blok z telezakupami emitowała od godz. 5.50 do 11.15, gdy na antenie można było zobaczyć pierwsze wydanie serwisu informacyjnego. Od 1 października br. pasmo telesprzedażowe została wydłużone, a pierwsze newsy obejrzeć dopiero o godz. 12.15.

- Zmiana nastąpiła akurat w dniu, gdy rano miało miejsce expose premier Ewy Kopacz. Zamiast to omawiać pokazywaliśmy miksery. Ludzie w redakcji łapali się za głowy - relacjonuje nam dziennikarz stacji. Pracownikom kanału zapowiedziano, że zmiana ta na razie ma dotyczyć tylko października.

Adam Stefanik, prezes Superstacji w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że serwis informacyjny o godz. 11.15 nie miał zadowalających wyników oglądalności.

- Dotąd nowych oferentów telesprzedaży odprawialiśmy z kwitkiem aż w końcu pojawiła się firma, która zaproponowała takie warunki, na które nie mogliśmy się nie zgodzić. Na razie podpisaliśmy umowę tylko na jeden miesiąc i dotyczy ona tylko dni od poniedziałku do piątku - mówi Stefanik - Generalnie w 2014 roku zaplanowaliśmy mniej telesprzedaży i w mniej eksponowanym czasie niż w 2013 czy 2012 roku - dodaje.

Zdaniem Stefanika połączenie stacji newsowo-publicystycznej z pasmami telezakupowymi jest czymś co "działa". - Można z jednej stacji dowiedzieć się o expose Ewy Kopacz, o tym czy siatkarze grali dobrze i jaka będzie jutro pogoda, a także kupić coś, co może przydać się w domu. To wszystko jest dla ludzi - argumentuje Adam Stefanik.

[right]źródło: WirtualneMedia.pl[/right]
Oglądalność oglądalnością, ale ja uważam, że zarząd po prostu najzwyczajniej tnie sobie koszta związane z tym kanałem i tyle w temacie. Zabili Radio PiN, to powoli chcą to zrobić z Superstacją? "Można z jednej stacji dowiedzieć się o expose Ewy Kopacz, o tym czy siatkarze grali dobrze i jaka będzie jutro pogoda, a także kupić coś, co może przydać się w domu. To wszystko jest dla ludzi" - jeny, co za bełkot. Telezakupy na kanale informacyjnym? Co jeszcze? Może seriale paradokumentalne na Polsacie Sport?
Udostępnij ten temat