Zgłaszanie błędów, awarii, propozycje zmian w serwisie tvpolsat.infoZgłaszanie błędów, awarii, propozycje zmian w serwisie tvpolsat.infoZgłaszanie błędów, awarii, propozycje zmian w serwisie tvpolsat.infoZgłaszanie błędów, awarii, propozycje zmian w serwisie tvpolsat.info

Zgłaszanie błędów, awarii, propozycje zmian w serwisie tvpolsat.info

Awatar
bardzo ważna osoba
08-08-2012 19:44

Hm, Telewidz, jesteś pewny? Na innych forach w PHP-Fusion można zgłaszać posty.
Awatar
bardzo ważna osoba
08-08-2012 20:36

@Mimin96 mam strone w PHP Fusion i nie widziałem u siebię zgłaszania (raportowania) postów icon_smile
Awatar
bardzo ważna osoba
08-08-2012 21:00

A to nie potrzeba jakiegoś wtyczki? Nie wiem, nie znam się, ale podejrzewam, że to jednak możliwe, skoro jest taka opcja na innych forach.
Kolega ma stronę w PHP-F i pokazał mi panel administratora, tam ma wtyczkę "Report this post."
screenshooter.net/data/uploads/vb/bo/urkj.jpg
Awatar
bardzo ważna osoba
08-08-2012 21:10

Hmm... Wygląda na to że może tak być - spytaj się kolegi jak się nazywa ta wtyczka, i skąd ją pobrał - z chęcią ją przetestuję icon_smile
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
08-08-2012 21:17

To ja wam powiem. Tak da się, to zrobić. Tak potrzebna jest wtyczka. Uprzedzę @Telewidz twoje pytanie, sam sobie poszukaj icon_green
Awatar
bardzo ważna osoba
08-08-2012 21:18

Mam tą wtyczkę, żeby tu nie spamować, to jakby MNowi nie chciało się szukać, a wyraziłby chęć to może napisać do mnie PW. icon_smile
Awatar
przyjaciel strony
08-08-2012 21:21

Ja też mam stronę w PHP-Fusion i do teraz nie słyszałem o raportowaniu postów. Też chętnie zainstalowałbym sobie ten dodatek icon_smile
Awatar
bardzo ważna osoba
09-08-2012 01:12