Zaloguj się
Rejestracja
Czat
Tryb jasny
Tryb ciemny
iPolsatBox (dawniej iCOK)
iPolsatBox (dawniej iCOK)
iPolsatBox (dawniej iCOK)
iPolsatBox (dawniej iCOK)
Forum
Polsat Box i Netia
Oferta telewizyjna
iPolsatBox (dawniej iCOK)
Strona 5 z 6
1
...
3
4
5
6
Vernon
piszę coraz więcej
01-12-2013 11:55
#33
Przecież to normalne, że wersje Beta są testowane na wybranej grupie użytkowników. O co chodzi z problemami technicznymi w LTE?
doniu
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
03-01-2016 15:50
#34
Mam problem z ICOK : nie mogę zalogować się na swoje konto , zmiana przeglądarki nic nie dała . Próba zmiana hasła nie jest możliwa . Co robić ?
AG
bardzo ważna osoba
03-01-2016 16:12
#35
Zadzwoń na infolinię i poproś o zresetowanie hasła do ICOK
doniu
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
04-01-2016 13:17
#36
Dzisiaj w końcu udało mi się zmienić hasło w ICOK i zalogowałem się na swoje konto - bez dzwonienia na infolinię
doniu
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
08-05-2016 11:06
#37
Mam pytanie: jest możliwe by wymusić by na iCOK były zamieszczone w usługach pakiety Rozrywka i Eleven?
doniu
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
28-05-2016 17:55
#38
Mam pytanko: czy jak wysłałem prośbę o kontakt do CP ws. nowej oferty z datą kontaktu dn. 28.05. lub 29.05. , to zadzwonią w te dni czy dopiero po weekendzie? Wysłałem to przez ICOK CP, oczywiście.
Staszek
ekipa moderatorska
28-05-2016 19:19
#39
Oni pracują cały tydzień, więc może to być w weekend. Zwykle nie czeka się długo na odpowiedź. Dzień, maksymalnie dwa.
doniu
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
29-05-2016 17:46
#40
Czy jak do tej pory nie zadzwonili , to raczej wogóle już nie zadzwonią?
Edytowane przez doniu dnia 29-05-2016 21:07
Strona 5 z 6
1
2
3
4
5
6
Udostępnij ten temat
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Skopiuj adres tematu
Zaloguj się
Rejestracja
Szukaj
Czat
Tryb jasny
Tryb ciemny