Wycofanie kanałów z ofertyWycofanie kanałów z ofertyWycofanie kanałów z ofertyWycofanie kanałów z oferty

Wycofanie kanałów z oferty

wkręcam się
09-07-2016 12:18

To o czym piszecie jest bardzo ciekawe. Stąd moje pytanie, co mógłbym zyskać gdybym wypowiedział obecną umowę ze względu na wycofanie powyższych kanałów? Posiadam w tej chwili Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax oraz w ramach Smartdomu Internet Mobilny za połówkę.
Awatar
redakcja tvpolsat.info
09-07-2016 12:25

Stracisz rabat w smartDOM, więc nie wiem, czy to Ci się będzie opłacać.
Awatar
wkręcam się
13-07-2016 08:31

Kilka lat z nc+ nauczyło że przy możliwości rozwiązania umowy, wysłania wypowiedzenia, dawano lepszą ofertę tylko żeby z nimi zostać.
Powiedzcie laikowi jak sytuacji wygląda w tym temacie w Polsacie?
Awatar
wkręcam się
01-01-2018 12:35

Z dniem 1.01.18 został wyłączony Universal Channel. Jak zawierałem umowę w listopadzie 2016, to czy mogę wypowiedzieć z nimi umowę?
bardzo ważna osoba
01-01-2018 12:46

Jeśli Universal masz wymieniony w umowie lub w którymś załączniku, to możesz wypowiedzieć umowę w ciągu 30 dni od dnia wyłączenia kanału.
wkręcam się
13-06-2020 11:16

mfm napisał(a):

To o czym piszecie jest bardzo ciekawe. Stąd moje pytanie, co mógłbym zyskać gdybym wypowiedział obecną umowę ze względu na wycofanie powyższych kanałów? Posiadam w tej chwili Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax tutaj oraz w ramach Smartdomu Internet Mobilny za połówkę.


Zwykle, jeśli wypowiesz umowę, nie zwrócisz żadnych pieniędzy. Zwłaszcza jeśli zdecydujesz się odrzucić ich usługi.
Udostępnij ten temat