Wycofanie kanałów z ofertyWycofanie kanałów z ofertyWycofanie kanałów z ofertyWycofanie kanałów z oferty

Wycofanie kanałów z oferty

Awatar
bardzo ważna osoba
16-10-2011 12:08

MN napisał(a):

Zgodnie z takim rozumieniem, to umowy mogą wypowiedzieć też osoby z pakietem Mini HD z dekoderami SD, które podpisały umowy w dniach od 5.05.2011 do 13.10.2011, bo mają ten kanał w PWU icon_smile. Dobrze rozumiem, czy znowu CP ma jakiś haczyk icon_wink?

Tak dokladnie... chodzi o pakiet programow ujety w PWU, tylko ze z tym 13.10.2011 moze byc maly problem... poniewaz nie jestem w stanie powiedziec o ktorej dokladnie podmieniono plik (chodzi mi o godzine)
Awatar
redakcja tvpolsat.info
16-10-2011 17:55

Aha icon_smile. To teraz mamy wreszcie jasność icon_smile. Dzięki.

Podsumowując, umowę mogą wypowiedzieć osoby, które mają TVN HD+1 w Promocyjnych Warunkach Umowy, czyli podpisali umowę w dniach od 5.05.2011 do 13.10.2011 i nieważne, czy mają dekoder SD czy HD.
Awatar
ważna osoba
16-10-2011 19:05

Czyli tak jak mówiłem na początku. icon_smile
Awatar
redakcja tvpolsat.info
16-10-2011 19:09

Jak ktoś nie ma tego kanału w PWU, a koniecznie chce wysłać wypowiedzenie, to też może. W końcu nic nie ryzykuje icon_wink. Najwyżej mu go nie przyjmą.

A jest jeszcze jedna zabawna sprawa, że CP sam sobie zrobił pułapkę oferując pakiety HD z dekoderami SD. Teraz to się mści, bo wypowiedzenia mogą wysyłać także osoby, które nigdy TVN HD+1 na oczy nie widziały.
Awatar
ważna osoba
16-10-2011 19:43

Ja i tak wbrew temu co mówią pracownicy APS i inni zamierzam wypowiedzieć umowę CP z powodu TVN HD+1, bo uważam, że mam do tego prawo. W końcu TVN HD+1 jest częścią oferty CP i wchodzi w skład pakietu, który odbieram. Także jestem zdaniam, iż to daje mi prawo w razie wyłączenia/likwidacji TVN HD+1 do bezkarnego rozwiązania umowy z operatotem.
Awatar
redakcja tvpolsat.info
16-10-2011 20:02

Przecież nikt Ci nie broni wypowiedzieć umowy icon_smile. Najwyżej wypowiedzenie nie zostanie przyjęte. A nóż Ci się uda icon_smile.
Awatar
ważna osoba
16-10-2011 20:13

@MN, zawsze pozostanie przekazanie sprawy do UOKiK. A jak oni jak się dobiorą do tej sprawy, to może być gorąco i nieprzyjemnie dla 1cpn1
Awatar
redakcja tvpolsat.info
16-10-2011 20:20

Częściowo się z Tobą zgadzam, bo też uważam, że jednak kłóci się to ze stanowiskiem UOKiK, co zresztą pisałem wcześniej. Ale skoro CP ma inne stanowisko, to pozostaje je zaakceptować.

Mam jednak wątpliwości co do jednej rzeczy, bo skoro nowe kanały są udostępniane starym abonentom na zasadzie promocji, a nie wchodzą one w skład pakietu, to CP nie powinien z pieniędzy płaconych przez takiego abonenta brać ani gorsza na rzecz zapłaty nadawcy za te promocyjne kanały, np. Nickelodeon HD. A dobrze wiemy, bo nie jest to tajemnicą, bowiem CP informuje o tym w raportach, że zazwyczaj z nadawcami rozlicza się poprzez płacenie danej kwoty za każdego abonenta, który odbiera ten kanał. Jeśli to są kanały niewchodzące w skład pakietu, bo CP twierdzi, że PWU się nie zmienia, to abonent nie powinien za te kanały płacić, więc CP powinien mu zwrócić różnicę lub je wyłączyć icon_smile.

Wiem, jest to lekko "pokopane", ale to CP sam się zakręcił dzieląc kanały na te w umowie, te promocyjne, te ogólnodostępne (FTA).
Udostępnij ten temat