MN napisał(a):
Zawsze przy takich sytuacjach robi się bałagan, bo przedstawiciele APS mówią coś innego, a UOKiK twierdzi też coś innego. Nie dziwię się sprzedawcom CP, że mówią to co mówią, ale to nie jest pierwsza taka sytuacja. CP już wyłączał kanały wcześniej i sprawa jest już znana. Jeśli CP robiłby jakieś problemy, w co wątpię, to po prostu powołajcie się na UOKiK i już
.
Tu się zgodzę. Wystarczy tylko popatrzyć na forum konkurencyjnego portalu, gdzie pracownicy APS-ów CP
@dziabolek7 i
@swojadroga cały czas podkreślają, że umowę będą mogli wypowiedzieć bezkarnie tylko ci klienci, którzy zawarli ją po 5 maja 2011, gdyż wówczas TVN HD+1 został wymieniony w PWU jako kanał gwarantowany.
Ja jestem zdania, iż każdy kto chce i miał dostęp do TVN HD+1 może wypowiedzieć bezkarnie umowę po 4.11., bo jakby nie było po tym dniu nastąpi niekorzystna zmiana dla nas abonentów, co już chyba samo w sobie daje podstawę do wypowiedzenia umowy z operatorem. Jednak wypowiadając umowę należy powałać się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – Rozdział 5. Warunki świadczenia usług § 7, punkt 5. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić.