Atmedia sprzedają cyfrowy product placement w AXN
AXN, jako pierwszy kanał z oferty Atmediów, wprowadza do oferty reklamowej digital product placement (cyfrowe lokowanie produktu). Reklamodawcy mogą wprowadzać lokalne marki do gotowych produkcji nadawcy.
AXN, stacja filmowo-serialowa oglądana przez 1,3 mln widzów dziennie, poszerza ofertę reklamową o cyfrowe lokowanie produktu (digital product placement). Nowe rozwiązanie pozwala wprowadzać marki do gotowego już programu. Oznacza to, że produkt, który nie pojawił się wcześniej na planie zdjęciowym, i tak może w nim zaistnieć. Oferta digital product placement daje szerokie możliwości integrowania marki z programem - od pokazania produktu (napój czy puszka kawy na stole w domu bohatera), przez spoty wideo produktów (wyświetlane na telewizorze w tle scenki), po reklamy produktu umieszczone np. na billboardzie, obok którego przechodzi bohater serialu lub na okładce czytanych przez aktorów gazet i magazynów. Reklamodawca może umieścić logotyp na kubkach, torbach, koszulkach bohaterów lub budynkach. W jego gestii pozostaje też dobór sceny (rodzinna, biznesowa, wakacyjna, etc.), która będzie odpowiednio współgrać z komunikacją marketera.
http://atmedia.pl...w_AXN_.htm
No dziwne jest to wszystko, czyli co - załóżmy np. tak satelitarnie, że np. w jakimś amerykańskim serialu będzie widać jakąś antenę i jakby CP chciał się zareklamować w AXN to mógłby tam umieścić swoje logo
na tej antenie?