Atmedia kończą współpracę z The Walt Disney Company Poland
Z końcem września kończy się współpraca w zakresie sprzedaży czasu reklamowego pomiędzy The Walt Disney Company Poland i Atmedia.
- Disney był z Atmediami od samego początku istnienia naszej firmy. 15 lat budowaliśmy marki nadawcy na rynku reklamowym - wcześniej występujące jako Fox Kids i Jetix. Tym trudniejsze jest to dla nas rozstanie. Jednak logika biznesowa Atmedia nie pozwala nam składać ofert powyżej realnego poziomu przychodów możliwych do osiągnięcia - komentuje Maria Wajda, dyrektor zarządzający w Atmediach.
Z końcem września kończy się współpraca w zakresie sprzedaży czasu reklamowego pomiędzy The Walt Disney Company Poland i Atmedia.
- Disney był z Atmediami od samego początku istnienia naszej firmy. 15 lat budowaliśmy marki nadawcy na rynku reklamowym - wcześniej występujące jako Fox Kids i Jetix. Tym trudniejsze jest to dla nas rozstanie. Jednak logika biznesowa Atmedia nie pozwala nam składać ofert powyżej realnego poziomu przychodów możliwych do osiągnięcia - komentuje Maria Wajda, dyrektor zarządzający w Atmediach.