MultiroomMultiroomMultiroomMultiroom
Awatar
redakcja tvpolsat.info
26-09-2014 17:58

Wygląda tak, że wykładasz kartę z głównego i aktywujesz. Na dodatkowym dekoderze w menu masz specjalną zakładkę Multiroom. Tak, wyświetla się komunikat. Nie ma konkretnych terminów, różnie to bywa z tym aktywowaniem.
Awatar
jestem zawsze
25-12-2016 12:57

Mam niestety pierwszy problem na linii HD 5000 - Multiroom gdyż niestety zblokował się wspomniany dekoder a po przełożeniu karty z dekodera głównego (Evobox) jest brak reakcji. Ktoś wie co jest tego przyczyną skoro jeszcze wczoraj dekoder działał?
Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
25-12-2016 13:54

Zadzwoń na infolinię CP i powiedz, że masz nowy dekoder Evobox i poproś o nowe uprawnienia do HD 5000.
Awatar
jestem zawsze
25-12-2016 19:12

To zostało zrobione ale z tym że HD 5000 będzie trzeba zamienić na inny dekoder. Tymczasowo do czasu zamiany uszkodzonego sprzętu wróciłem do Sagemcoma.
Awatar
jestem zawsze
23-06-2017 21:22

APSy chyba mają gdzieś centralę 1cpn1 bo dalej rozprowadzają HD 5000 w multiroomie, mimo że od 13 stycznia nie można tego zrobić.
Awatar
redakcja tvpolsat.info
25-06-2017 17:37

Krzysiu, czemu trzymasz ten dekoder tyle czasu, skoro nie działa? Wymień go.
wkręcam się
11-01-2020 17:28

MN dziękuję za odpowiedź. Sprawdzałam umowę zostało mi jeszcze 14 miesięcy, a pani w punkcie proponuje mi nową( drugą )umowę po to aby dokupić multirum a nie przedłużenie dotychczasowej umowy
Udostępnij ten temat