UPC Polska, oferujące najbardziej wartościową domową rozrywkę, wzbogaca Telewizję Cyfrową UPC o kanał rozrywkowy Lifetime. Dostępny będzie w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, w pakiecie Max.
2 lutego 2017 r. w Chicago A+E Networks (nadawca m.in. Lifetime) oraz National Women's Soccer League (NWSL, amerykańska profesjonalna liga piłki nożnej kobiet, utworzona przez Amerykańską Federację Piłki Nożnej, będąca najwyższą ligą kraju) ogłosiły historyczne partnerstwo, w wyniku którego A+E Networks stanie się nowym inwestorem ligi nabywając udziały w NWSL (WSJ podaje, że jest to 25%), dołączając do obecnych grup właścicieli. Lifetime, jako jedna z czołowych kobiecych marek mediowych, zostanie oficjalnym sponsorem oraz partnerem telewizyjnym ligi w ramach trzyletniej umowy, począwszy od kwietnia. Tej strategicznej inwestycji towarzyszy także utworzenie nowego joint venture - NSWL Media.
NSWL Media będzie działać jako medialne i reklamowe ramię ligi, nadzorując przy tym jej globalne transmisje i prawa sponsorskie. Dodatkowo, NSWL Media będzie zarządzać całymi cyfrowymi zasobami NSWL, m.in. przeprojektowanie NWSLSoccer.com, nowa aplikacja NSWL dla iOS oraz Androida, oraz wszystkimi platformami społecznościowymi. NSWL Media będzie nadzorować także strumieniowanie wszystkich meczów na żywo w wysokiej rozdzielczości, które będą zawierać nowy ekskluzywny i oryginalny kontent dla pre-game, halftime i post-game. Firma prowadzi obecnie negocjacje z potencjalnymi partnerami, którzy streamowaliby mecze nie będące emitowane przez Lifetime. Poprzednio mecze były transmitowane globalnie poprzez YouTube.
Po raz pierwszy w historii NSWL, mecze będą transmitowane w telewizji przez każdy weekend w sezonie. NWSL Game of the Week on Lifetime dostarczy kibicom z całego kraju transmisje na żywo każdej soboty o 4 PM czasu wschodniego. Studio przedmeczowe rozpoczynać się będzie o 3:30 PM. Lifetime zostanie również wyróżniony na wszystkich oficjalnych koszulkach z łatą na prawym rękawie.
Jest to powrót sportu do Lifetime po blisko 17 latach! Lifetime był jednym z trzech głównych nadawców WNBA, obok NBC oraz ESPN, od inauguracyjnego sezonu w 1997 r. do 2000 r. W 2000 r. Lifetime wycofał się z transmisji na żywo i zastąpił je własnymi serialami dokumentalnymi o zawodniczkach WNBA. Nadawca odsprzedał swój pakiet meczów dla ESPN2. W 1998 r. w ramach umowy z Raycom Sports, Lifetime pokazał także golfowy Tournament of Champions od LPGA.
Kolejną zmianą jest nowe logo kanału! Zostało zaprezentowano wraz z ogłoszeniem od A+E Networks i NSWL.
Zupełnie przeszło to bez echa, ale History od 18 maja ma nową oprawę i uwaga - logotyp wyświetla się tylko na kilkanaście sekund po reklamach czy na początku audycji - poza tym nie jest wyświetlany ciągle na ekranie
Od kilku dni na profilu kanału Lifetime na Facebooku w materiałach graficznych wykorzystywane jest nowe logo kanału, mimo braku takowego logotypu, czy nowej oprawy w emisji kanału TV. Czyżby wkrótce takie zmiany zostaną poczynione (może 1 sierpnia)?
„Złoto Bałtyku” - sezon 3., emisja we wtorki (od 23 marca 2021 roku) o godz. 21:00 w kanale History. Obecnie widzowie tego kanału mogą oglądać wcześniejsze odcinki tego programu.