Powiem, że pan Michał mnie zaskoczył, ale chyba na plus. Dość mocno "pojechał" po Polsat Media i TVN Media.
Firma Atmedia okazała się najbardziej elastyczna. Ważne też było to, że Atmedia od dwóch lat co miesiąc wspierały mnie przy budowaniu biznes planu oraz analizach programowych i finansowych. Podczas gdy inni brokerzy zastanawiali się tylko jak na nas zarobić, firma Atmedia starała się przede wszystkim pomóc nam w rozwoju kanału Power TV.
Dość ostro. Może za ostro. Ale brawa za odważną wypowiedź. Nie przypominam sobie, żeby któryś z nadawców pozwolił sobie na takie słowa pod adresem czujących się teraz bardzo pewnie biur reklamy Polsatu i TVN. Może i ten dualizm na rynku brokerów wcale nie wychodzi nadawcom na dobre i jednak Atmedia gwarantują po prostu wyłącznie dobre usługi reklamowe. Nie idą za tym różne interesy wiązane, jak to bywa u innych.
wirtualnemedia.pl...as-zarobic