Trochę tak głupio bez komunikatów, spotów promocyjnych, znaczków na ekranie i 3 miesięcy przygotowań we współpracy z laboratorium Dolby.... no nie?? Ma przyzwoicie grać i myślę, że przyzwoicie gra i już.
Trochę tak głupio bez komunikatów, spotów promocyjnych, znaczków na ekranie i 3 miesięcy przygotowań we współpracy z laboratorium Dolby.... no nie?? Ma przyzwoicie grać i myślę, że przyzwoicie gra i już.
I za to kochamy STARSA - bez korpobełkotów i lansu za 3 grosze...
TV MUZYCZNE, SIERPIEŃ 2016 (dane Nielsen Audience Measurement)
(.) wynik w lipcu 2016
amr, grupa 4+
POLO TV - (56.315) 48.646
ESKA TV - (35.307) 34.980
DISCO POLO MUSIC - (11.712) 11.973
4FUN TV - (9.163) 9.002
STARS.TV - (3.346) 4.116
VIVA POLSKA - (3.212) 4.116
POWER TV - (4.459) 4.021
4FUN FIT&DANCE - (4.069) 3.584
KINO POLSKA MUZYKA - (3.971) 3.360
VOX MUSIC TV - (2.444) 2.668
4FUN HITS - (2.528) 2.140
TO!TV - (2.148) 2.032
VH1 - (596) 1.140
MUZO TV - (1.002) 655
amr, grupa 16-49
POLO TV - (37.365) 30.864
ESKA TV - (23.862) 24.271
DISCO POLO MUSIC - (7.764) 7.959
4FUN TV - (7.030) 6.965
POWER TV - (4.080) 3.538
VIVA POLSKA - (2.323) 3.177
STARS.TV - (2.244) 2.630
4FUN FIT&DANCE - (2.790) 2.479
KINO POLSKA MUZYKA - (3.003) 2.471
VOX MUSIC TV - (1.866) 2.208
4FUN HITS - (1.994) 1.501
TO!TV - (988) 1.232
VH1 - (445) 754
MUZO TV - (838) 559