Umowy z Polsat BoxUmowy z Polsat BoxUmowy z Polsat BoxUmowy z Polsat Box

Umowy z Polsat Box

wkręcam się
27-01-2013 11:49

Witam,
w związku z weryfikacją nowej oferty programowej Cyfrowego Polsatu zwróciłem uwagę,że pełny Pakiet Premium jest w cenie 89,9 zł. W związku z tym że podpisywałem umowę w lutym zeszłego roku moje opłaty z tytułu umowy abonenckiej (plus multiroom sd) wynoszą po okresie promocyjnym 99,9 zł za miesiąc. W związku z tym moje pytanie: Czy jest możliwość prolongowania umowy na nowych, nie ukrywam bardziej korzystnych warunkach już teraz, czy jedynie po wygaśnięciu obecnie obowiązującej umowy. Z góry dziękuję za informację
Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
27-01-2013 12:00

@Fizleux Ja przedłużałem umowę w kwietniu 2012 na 36 m-cy ze starymi pakietami , a w 8 grudnia 2012 przeszedłem na nową pakietyzację i umowa jest chyba na 29 m-cy, więc można , ale dla pewności zadzwoń na Infolinię 1cpn1 lub idź do APS . icon_wink
wkręcam się
10-02-2013 11:51

Witam,mam pytanie w nowej promocji.dla abonentów innych telewizji cyfrowych pakiet rodzinny hd za 14,90zł i dekoder hd na udostepnienie za 1zł to na jaki okres jest podpisywana umowa?
Awatar
redakcja tvpolsat.info
10-02-2013 15:45

18 miesięcy.
Awatar
stały bywalec
13-02-2013 11:53

no coż nie do końca zostałem telefonicznie poinformowany w sprawie aneksu do umowy czyli nowej pakietyzacji informowano mnie że teraz bedę płacił 89,90 ale a ni slowa nie było o tym ze tylko w okresie promocyjnym który trwa 4 m-ce po tym okresie cena wzrośnie do 109,90 czyli będę więcej płacił niżeli wcześniej płaciłem o 10 zł.Dobrze ze mam podpisaną umowę na 15 m-cy (tylko albo aż) potem raczej powiem bye.Tak oto CP naciąga klientów do tego jeszcze ja nie mogę zmienić pakietu na mniejszy i tańszy, bo mam premium.To już jest nie fer.
Wczoraj dostałem aneks do mojej umowy pisemny gdzie właśnie wyraźnie pisz że ta sumę 89,90 będę płacił w okresie promocyjnym 4 m-cznym po tym okresie cena wzrośnie do 109,90.
Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
13-02-2013 12:10

Zbyszko To nie wina 1cpn1 , tylko niedouczonych konsultantów , którzy tam pracują , bo mnie od razu konsultant telefonicznie poinformował ,że przez 4 m-ce będę płacił 89,90 , a potem 109,90, i że nie ma możliwości zmniejszenia pakietu, bo mam pakiet Premium - nie było żadnych niedomówień . 1cpn1 powinno zainwestować trochę pieniędzy na szkolenia konsultantów , bo zbyt często są oni źle poinformowani lub niedoiformowani w kwestiach technicznych .
wkręcam się
16-02-2013 19:10

złodzieje miałem miec 9 miesiecy za darmo teraz każą płacic i co raz wyłaczaja na kilka dni sygnał a jak dadzą to straszą windykacja i komornikami o zaległosciach, nie wiem jak sie uwolnic od tych oszustów.
Awatar
bardzo ważna osoba
16-02-2013 19:27

Moze juz ci sie skończyły te 9 miesięcy bez opłat icon_smile
Udostępnij ten temat