Umowy z Polsat BoxUmowy z Polsat BoxUmowy z Polsat BoxUmowy z Polsat Box

Umowy z Polsat Box

wkręcam się
17-02-2013 11:09

nie skonczyły nie, podpisałem umowe 3 miesiace temu i od tego czasu walcze z nimi, dwa dni temu miałem brak sygnału przez dzien potem właczyli na dzien i dzis znowu nie mam i tak sie bawia skubance, ja mam czas na takie zabawy moge poczekac.
Awatar
stały bywalec
17-02-2013 11:39

grzes140 napisał(a):

nie skonczyły nie, podpisałem umowe 3 miesiace temu i od tego czasu walcze z nimi, dwa dni temu miałem brak sygnału przez dzien potem właczyli na dzien i dzis znowu nie mam i tak sie bawia skubance, ja mam czas na takie zabawy moge poczekac.


Ja tez miałem takie coś, wracam w Piątek z pracy a tu..pokoleji traciłem dostęp do kanałów z CP tak że ino został Polsat Sport HD rano zadzwoniłem co mnie kosztowało około 20 zł i po minucie kanały wróciły, czyli sumując CP zarobił od jednej osoby około 20 zł....czy to działanie celowe?Jeśli będzie się to powtarzało to złorzę 3 m-czne wypowiedzenie umowy.
wkręcam się
17-02-2013 12:15

ja dzwonie do nich kilka razy w miesiacu i sie wykłucam z marnym skutkiem, po każdym telefonie do nich lub emajlu zawsze mam jakas niespodzianke włacza lub wyłacza sygnał. Ostatnio gdy dzwoniłem i straszyłem wypowiedzeniem umowy to oni straszyli mnie kara pieniezna.Chyba pogodze sie ze strata 300 pln i w koncu sie od nich uwolnie. Przejde do N-ki chociaz dla tego ze maja lepszą oferte .Obsługa taka sama wszedzie ale na jakis czas bede miał spokój i małą rekompensate

umowa zawarta poprzez konsultantkę telefoniczna na okres 29 miesięcy z czego jak mnie poinformowała miało myć 9 miesięcy beż opłat (czyli za darmo) ale nie wspomniała że mam płacić za pakiet podstawowy.Obiecała mi pakiety dodatkowe chociaż ich nie chciałem bo chodziło mi tylko o korzystne przedłużenie umowy. Jak mi ktoś mówi że mam za darmo to biorę, tylko że potem okazało się że za to darmo trzeba płacić , a gdybym był rzetelnie poinformowany to przedłużyłbym na 9 miesięcy i po sprawie. Ale człowiek zawsze jest mądry po szkodzie.

PC: Połączono 2 posty.
Awatar
stały bywalec
17-02-2013 19:04

ja zawarłem na 15 miesięcy w tym 4 m-ce gratis HBO GO i IPLA narazie płacę 89,90 a za 4 m-ce 109.90 wiec więcej nizeli mialem wczesniej ale o tym Pani konsultantka raczyła nie poinformować..no coż zawsze mozna wypowiedziec umowe z 3 m-cznym wyprzedzeniem.
wkręcam się
18-02-2013 09:17

dziś własnie wysyłam wypowiedzenie umowy zobaczymy jak na to polsat zareagóje. Przechodze do Nki maja wiecej kanałów HD i w lepszej jakosci .Byłem u sasiada ma Nke to nie ma porównania, i przede wszystkim umowa na rok.
Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
18-02-2013 10:01

@grzes140 Kanały HD nie mogą być w lepszej jakości w N , bo 99,99 % kanałów HD jest pobieranych z tego samego transpondera zarówno przez N jak i 1cpn1 , więc jakość kanałów HD ( i także wielu kanałów SD) jest taka sama w obydwóch platformach cyfrowych . icon_smile
Awatar
ważna osoba
18-02-2013 13:36

@doniu, nie zgodzę się z tym. Wystarczy popatrzyć na HBO HD, który nadawany jest z tp. CP i HBO 2 HD, który nadawany jest z tp. n-ki. Widać różnicę na korzyść HBO 2 HD. Podobnie można powiedzieć, że jest z TVP1 HD, który nadaje z tp. n-ki, a TVP2 HD, który nadaje z tp. CP. Jakość TVP1 HD z tp. n-ki jest dużo lepsza niż dwójki w HD z tp. CP. Kanały HD nadawane z tp. n-ki nadawane są z wyższym bitrate, niż kanały HD z tp. CP, ale dlatego, że n-ka nie upycha po 10 kanałów HD na jednym tp. Dodam jeszcze, że obydwie platformy mają ustawiony zmienny bitrate dla kanałów HD ze swoich tp.
Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
18-02-2013 13:49

@Danio Masz rację , mnie chodziło o to ,że @grześ140 napisał tak jakby myślał ,że np. TVP1 HD w 1cpn1 jest innej jakości niż TVP1 HD w N , a przecież 1cpn1 i N-ka pobierają TVP1 HD z tego samego transpordera czyli tp 11449 H , który należy do N-ki , więc jakość tego kanału TV jest taka sama w obydwu platformach cyfrowych icon_wink
Udostępnij ten temat