Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000

Dekoder HD 5000

Awatar
zwycięzca quizu
bardzo ważna osoba
14-12-2011 14:57

Tak, podczas ostatniej aktualizacji ta usterka została wyeliminowana icon_smile
wkręcam się
09-01-2012 08:51

Witajcieicon_smile
Mam pytanie. Czy jest możliwość udostępnienia sygnału wideo i audio po LANie w tym dekoderze. Widzę, że posiada on gniazdo LAN, jednak czytając opisy gniazdo nie jest jeszcze aktywne. Zatem jak mógłbym udostępnić strumień wideo w swojej siedzi domowej?
Pozdrawiam
Awatar
stały bywalec
09-01-2012 10:41

to że jest jakieś tam gniazdo w dekoderze nie oznacza że ma być aktywne
Ja bym nie liczył na to by można byłoby używać portu USB by oglądać filmy a port LAN by rozprowadzać sygnał vido po domowej sieci LAN to byłoby za piekne by było prawdziwe....i raczej tego CP nie dokona..niestety....

Co do głosu u mnie na Sagemcomie po ostatniej aktualizacji poprzez HDMI nie mozna sciaszać dzwieku z poziomu dekodera jedynie majac podpiety sprzet pod euro regulacjia dziala.
Edytowane przez zbyszko dnia 09-01-2012 10:46
wkręcam się
15-01-2012 19:26

Witam,
Mam problem z odbiorem i nie wiem dokładnie co jest. Jakis czas temu na niektórych programach po włączeniu dekodera pojawił mi się napis brak sygnału ale kiedy przełączam na TVP 1 to do puki nie przełączę na TVP 2 nic się nie dzieje wystarczy ze przełączę na TVP 2 problem wraca, bylem przekonany ze mam źle ustawiona antenę , a wiec: wymieniłem antenę na 100 cm,LNB i Kabel , ostawiłem antenę na profi sprzęcie i dalej mam ten problem. W ziołem dekoder i podłączyłem go u dwóch rożnych znajomych wszystko kula wyśmienicie do czasu aż nie przyniosę go do mnie z powrotem. Zadzwoniłem do Polsatu i po konsultacjach z technikiem stwierdzili ze dekoder jest zepsuty, wymieniłem na HD 500 i to samo wszędzie kula normalnie tylko nie u mnie. Odbiór i jakość sygnału około 80-90 %. Może być na przykład ze kabel około 40 metrów jest za długi wiec potrzebuje wzmacniacz sygnału ? LNB jest standardowy wiec może potrzeba jakiś lepszy ?
Ktoś ma propozycje ?
jestem zawsze
15-01-2012 19:52

Jak dla mnie problemem może być kabel. Zwłaszcza, że na innych instalacjach antenowych wszystko działa. Kabel bez wzmacniacza powinien mieć tak do 30 metrów.
Jeśli masz możliwość to podłącz dekoder do tej anteny, ale na krótszym kablu i sprawdź jak będzie wyglądała sytuacja. Jeśli na krótkim kablu odbiór będzie prawidłowy to kabel jest za długi.
wkręcam się
16-01-2012 09:03

Witam,
Od kilku dni mam problem z dekoderem HD5000. Dekoder posiadam już ponad 1,5 roku i nie było z nim do tej pory większych problemów, poza sporadycznymi zawieszeniami się. Natomiast od kilku dni dekoder po włączeniu sygnalizował brak sygnału na wszystkich kanałach. Postanowiłem go wyłączyć, poprawić "włożenie" kabla antenowego oraz przywrócić ustawienia fabryczne. Po tej akcji dekoder włączył się i na wyświetlaczu ukazał 00:00 mimo upływającego czasy nadal było 00:00, a po włączeniu telewizora od razu była tabelka ukazująca moc i jakość sygnału na poziomie czerwonym (zerowym). Po kolejnej próbie "konfiguracji" kabla, tj. przycięciu jego końcówki według instrukcji i ponownym wg mnie odpowiednim włożeniu, efekt był taki, że godzina wróciła, ale komunikat na tv ten sam... A gdy naciskam pilotem guzik odpowiedzialny za włączenie dekodera to godzina tak jakby ostrzej się podświetlała i przestał migać ":" odliczający sekundy... ekran w tv ten sam... brak sygnału... walczę z tym od 3 dni i brak jakiegoś efektu... końcówkę kabla przycinałem już 3 razy... ale jest idealna i nic to nie daje... po podłączeniu starego dekodera echostar na któym mam zablokowaną kartę, mimo wszystko sygnał satelity został wykryty i wyszukał kanały...
Jeżeli to wina dekodera i jest uszkodzony, a mam go na tzw. dzierżawienie to po pójściu do punktu obsługi zostanie mi wymieniony od ręki czy jak to jest ? proszę o pomoc icon_cry
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
16-01-2012 11:35

Tak. Idź to punktu sprzedaży. Tam wymienią Ci go od ręki. Jeżeli jednak by nie chcieli, to udaj się do innego punktu sprzedażyicon_wink
wkręcam się
19-01-2012 13:14

Byłem w punkcie sprzedaży, mimo opisania sytuacji pan nie wymienił mi dekodera... podłączył go u siebie w pukncie i po chwili dekoder normalnie odbierał sygnał... w związku z czym powiedział, że nie wymieni dekodera... wróciłem więc do domu z karteczką z numerami panów którzy mogą mi pomóc... podłączyłem go w domu i po chwili zaczął działać po tym jak wygiąłem kabel w pewną stronę... na drugi dzeiń na dekoderze znowu było "Brak sygnału"... kolejna docinka kabla i wtyku nie przyniosła efektu... na dachu byłem nic nie jest naruszone, ani nie ma żadnych defektów... co robić ? ponownie jechać i żądać wymiany ? bo co, wynajme goscia powie mi ze dekoder zepsuty i zaplace za to ?? mogę wtedy żądać zwrotu pieniędzy od punktu obsługi ? bo skoro byłem i mówiłem że wina dekodera, a oni nie wymienili, a potem musiałem płacić i okazało się że to jednak wina dekodera... ? innej możliwości nie widzę, chyba że kabel mógł się uszkodzić samoczynnie gdzieś uszkodzić ??
Udostępnij ten temat