Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000

Dekoder HD 5000

Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
19-01-2012 13:24

Moim zdaniem najlepiej było spróbować podpiąć dekoder na jakimś innym kablu. Wtedy będziesz miał pewność. A jak to nie pomoże to możliwe też, że konwerter jest uszkodzony.
wkręcam się
27-01-2012 07:20

Poszedłem drugi raz do punkty sprzedaży i przekonałem pana, aby wymienił mi dekoder, bo nie wiem co jest przyczyną a jeśli jest nią uszkodzony dekoder to nie zamierzam płacić za wizytę, żeby fachowiec powiedział mi, że dekoder jest do wymiany. Zamieniłem HD5000 na mini HD2000 z nową kartą. Problem nie zniknął więc wykluczyłem winę dekodera (parę razy podcinałem końcówkę kabla, ale sygnał złapało raz na kilka godzin, a potem dalej cisza całkowita). Zadzwoniłem po fachowca, który po oględzinach stwierdził, że to wina kabla. Po wymianie kabla sygnał zaczął odbierać. Wszystko było fajnie i OK, ale wczoraj mając troszkę więcej czasu zasiadłem do tv i ku mojemu zaskoczenia na niektórych kanałach widnieje bardzo znajomy komunikat "Brak sygnału. Sprawdź połączenie lub ustawienia dekodera"... Taki komunikat przywitał mnie między innymi na Animal Planet, FOX, TVP Seriale, Zone Reality i kilka innych... bodajże Polonia 1 itp.
Ustawienia anteny na dachu nie były zmieniane (z tego co mi wiadomo), a kanały te na poprzedniej karcie i dekoderze zanim nastąpił problem działały prawidłowo, czego może to być przyczyna ? Może trzeba pogrzebać w ustawieniach nowego dekodera ? Bo na tych kanałach, których nie ma w abonamencie widnieje "Brak kanału w Twoim abonamencie" czy coś w ten deseń, a na tych które są jak np. FOX czy Animal planet "Brak sygnału. Sprawdź połączenie lub ustawienia dekodera"... Dzięki z góry za wszelką pomoc.
wkręcam się
27-01-2012 07:26

Opcja edytuj mi nie działa, więc piszę posta pod postem...
Po wymianie dekodera pan powiedział mi że aktywacja kanałów może potrwać kilka dnia, a mi po wymianie udało się złapać sygnał raz na kilka godzin i przez ten czas trochę kanałów się aktywowało, a potem sygnał znowu padł i przez tydzień do czasu wizyty fachowca go nie było. Także dekoder działa od środy... Możliwe jest że niektóre kanały nie zdążyły się jeszcze aktywować ?... ale chyba raczej nie to jest przyczyną, bo wtedy na nich widniał by napis "brak kanału w twoim abonamencie", a nie "Brak sygnału. Sprawdź połączenie antenty lub ustawienia dekodera"...?
Awatar
redakcja tvpolsat.info
27-01-2012 13:01

Tak, brak sygnału oznacza problemy po stronie instalacji antenowej, a nie dekodera.
wkręcam się
28-01-2012 15:46

Ale to dziwne, że reszta kanałów odbiera dobrze, a taki TVS (Telewizja śląska), Puls czy Animal Planet już nie ?!... nawet FOX zaczął odbierać... może coś trzeba przestawić w ustawieniach dekodera ?1
Awatar
redakcja tvpolsat.info
28-01-2012 15:49

Trzeba poprawić antenę icon_smile. Dekoder jest sprawny, na pewno icon_smile.
wkręcam się
04-02-2012 21:24

Cześć, gdyby kabel był uszkodzony to by nie było żadnego kanału, jeżeli u Ciebie nie działa a w punkcie sprzedaży tak to jak napisał Mariusz konwerter jest uszkodzony.
Awatar
stały bywalec
05-02-2012 11:47

ja miałem coś podobnego z DISCO TV wszystkie kanały odbierałem a z tego transportera miałem 0 siłę sygnału, "pobawiłem" się z wtyczką od konwertera i z n-tym razem załapało.Możliwe ze coś masz z wtyczką tą co wkładasz do dekodera albo z ta co mocujesz do konwertera.
Udostępnij ten temat