Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000Dekoder HD 5000

Dekoder HD 5000

Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
19-06-2014 00:19

Odys napisał(a):

Zgłoszenie reklamacji na infolinii CP może przyśpieszyć rozwiązanie problemu.


Tylko, że to nic nie daje. Co konsultant, to inna odpowiedź icon_cry
Awatar
ekipa moderatorska
19-06-2014 00:49

W businessie ważne są liczby, ilu użytkownikom to przeszkadza, to chyba oczywiste. Nikt nie narzeka, problemu nie ma icon_smile
Awatar
ekipa moderatorska
zwycięzca quizu
zwycięzca głosowania
19-06-2014 00:56

Mnie, to tam ...... Ale wkurza mnie, to że każdy konsultant wciska inną bajkę icon_cry
Awatar
bardzo ważna osoba
23-06-2014 16:42

Hmm, problem chyba nadal niezałatwiony, prawda?
wkręcam się
23-06-2014 19:17

ano niestety nieicon_evil
Awatar
redakcja tvpolsat.info
23-06-2014 19:34

Jak będzie nowy soft z poprawkami, to na pewno będzie u nas news w tej sprawie.
wkręcam się
24-06-2014 07:57

jeszcze jeden błąd dekoder nie trzyma ścieżki dźwiękowej u mnie tylko na cinemax 2, zmieniam na polski zatwierdzam po zmianie kanału i powrocie ścieżka znów oryginalna
Awatar
ekipa moderatorska
25-06-2014 22:28

Po pobraniu najnowszej aktualizacji oprogramowania 2.114.1.5 wskazane jest przywrócenie ustawień fabrycznych.
Edytowane przez Odys dnia 05-07-2014 10:19
Udostępnij ten temat